Από το 2001 συμμετέχουμε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Dragster, με πολλές διακρίσεις.
Το αυτοκίνητο συμμετοχής ετοιμάζεται εξ’ολοκλήρου στις εγκαταστάσεις μας.
Πρωταθλημα 2014
Καλύτερος χρόνος 402 m: 10.326 sec με 229.38 km/h έξοδο.
Αμάξωμα
- Toyota starlet ep71
- Πολυεστερικές κατασκευές Μητρούδης Τάσος
Κινητήρας
- 4Α-GE 20V 1.6L turbo
- turbo Precision SC 62-62
Κεφαλή
- Βαλβίδες-ελατήρια βαλβίδων supertech
- Ρυθμιζόμενα γρανάζια εκκεντροφόρων toda
- Εκκεντροφόροι custom
- Πολλαπλή εισαγωγής και εξαγωγής custom
Κορμός
- Πιστόνια cp
- Μπιέλες crower
- Σχέση συμπίεσης 11.7:1
Λοιπά στοιχεία
- Εγκέφαλος link G4
- Ανάφλεξη MSD
- Κιβώτιο μετάδοσης 4 σχέσεων
- Συμπλέκτης διπλός os-giken
- Διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης torsen
Ισχύς
- Πίεση υπερπλήρωσης 1.9 bar
- 595 ίπποι στις 9350 στροφές/λεπτό
Φωτογραφικό υλικό
Καλύτερος χρόνος 402 m: 10.035 sec με 222.68 km/h έξοδο.
sec με 229.38 km/h έξοδο.
Αμάξωμα
- Toyota starlet ep71
- Ανάρτηση D2 drag type
- Αλεξίπτωτο Simpson
- Πολυεστερικές κατασκευές Μητρούδης Τάσος
Κινητήρας
- 4Α-GE 20V 1.8L turbo
- Turbo Precision 67-65
Κεφαλή
- Βαλβίδες-ελατήρια βαλβίδων supertech
- Ροϊκή εξέλιξη κεφαλής
- Ρυθμιζόμενα γρανάζια εκκεντροφόρων toda
- Εκκεντροφόροι custom
- Πολλαπλή εισαγωγής και εξαγωγής custom
Κορμός
- Πιστόνια cp
- Μπιέλες crower
- Σχέση συμπίεσης 11.7:1
Λοιπά στοιχεία
- Εγκέφαλος link G4 storm
- Ανάφλεξη direct spark Toyota
- Κιβώτιο μετάδοσης 4 σχέσεων
- Συμπλέκτης διπλός os-giken
- Διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης torsen
- Intercooler αέρα – νερού
Ισχύς
- Πίεση υπερπλήρωσης 2.2 + bar
- 630 + ίπποι
Φωτογραφικό υλικό
Βίντεο
Πρωταθλημα 2014- 2015- 2016


















































