Από το 2001 συμμετέχουμε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Dragster, με πολλές διακρίσεις.

Το αυτοκίνητο συμμετοχής ετοιμάζεται εξ’ολοκλήρου στις εγκαταστάσεις μας.

Πρωταθλημα 2014

Καλύτερος χρόνος 402 m: 10.326 sec με 229.38 km/h έξοδο.

Αμάξωμα

  • Toyota starlet ep71
  • Πολυεστερικές κατασκευές Μητρούδης Τάσος

Κινητήρας

  • 4Α-GE 20V 1.6L turbo
  • turbo Precision SC 62-62

Κεφαλή

  • Βαλβίδες-ελατήρια βαλβίδων supertech
  • Ρυθμιζόμενα γρανάζια εκκεντροφόρων toda
  • Εκκεντροφόροι custom
  • Πολλαπλή εισαγωγής και εξαγωγής custom

Κορμός

  • Πιστόνια cp
  • Μπιέλες crower
  • Σχέση συμπίεσης 11.7:1

Λοιπά στοιχεία

  • Εγκέφαλος link G4
  • Ανάφλεξη MSD
  • Κιβώτιο μετάδοσης 4 σχέσεων
  • Συμπλέκτης διπλός os-giken
  • Διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης torsen

Ισχύς

  • Πίεση υπερπλήρωσης 1.9 bar
  • 595 ίπποι στις 9350 στροφές/λεπτό

Φωτογραφικό υλικό

Καλύτερος χρόνος 402 m: 10.035 sec με 222.68 km/h έξοδο.

sec με 229.38 km/h έξοδο.

Αμάξωμα

  • Toyota starlet ep71
  • Ανάρτηση D2 drag type
  • Αλεξίπτωτο Simpson
  • Πολυεστερικές κατασκευές Μητρούδης Τάσος

Κινητήρας

  • 4Α-GE 20V 1.8L turbo
  • Turbo Precision 67-65

Κεφαλή

  • Βαλβίδες-ελατήρια βαλβίδων supertech
  • Ροϊκή εξέλιξη κεφαλής
  • Ρυθμιζόμενα γρανάζια εκκεντροφόρων toda
  • Εκκεντροφόροι custom
  • Πολλαπλή εισαγωγής και εξαγωγής custom

Κορμός

  • Πιστόνια cp
  • Μπιέλες crower
  • Σχέση συμπίεσης 11.7:1

Λοιπά στοιχεία

  • Εγκέφαλος link G4 storm
  • Ανάφλεξη direct spark Toyota
  • Κιβώτιο μετάδοσης 4 σχέσεων
  • Συμπλέκτης διπλός os-giken
  • Διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης torsen
  • Intercooler αέρα – νερού

Ισχύς

  • Πίεση υπερπλήρωσης 2.2 + bar
  • 630 + ίπποι

Φωτογραφικό υλικό

Βίντεο

EVO 8 RALLY CAR

Πρωταθλημα 2014- 2015- 2016