1ο στάδιο

  • ελεύθερο φίλτρο επιλογής πελάτη
  • επαναπρογραμματισμός εγκεφάλου με έτοιμο πρόγραμμα EcuTeK

190-200 ίπποι με 26-28 kg ροπή ανάλογα με το αν υπάρχει ή όχι εξάτμιση και το είδος της

2ο στάδιο

  • ελεύθερο φίλτρο επιλογής πελάτη
  • Αλλαγή εργοστασιακών κολάρων turbo με ενισχυμένα
  • ελεύθερη εξάτμιση 63,5mm από downpipe μέχρι καταλύτη (ελεύθερος) και 60mm μέχρι τέλος με μεσαίο καζανάκι και μεγάλο τελικό για μείωση του θορύβου
  • επαναπρογραμματισμός εγκεφάλου – εξέλιξη του προγράμματος επάνω στο αυτοκίνητο (συνιστάται η αλλαγή της εργοστασιακής αντλίας βενζίνης με ισχυρότερη)

223 ίπποι και 31,2 kg ροπή

3ο στάδιο

  • ελεύθερο φίλτρο επιλογής πελάτη
  • ελεύθερη εξάτμιση 63,5mm από downpipe μέχρι καταλύτη (ελεύθερος) και 60mm μέχρι τέλος με μεσαίο καζανάκι και μεγάλο τελικό για μείωση του θορύβου
  • πιστόνια CP
  • μπιέλες Crower
  • αντλία βενζίνης Walbro
  • χειροποίητη πολλαπλή εξαγωγής με μεγαλύτερο υπερτροφοδότη
  • αναβάθμιση front mount intercooler
  • επαναπρογραμματισμός εγκεφάλου – εξέλιξη του προγράμματος επάνω στο αυτοκίνητο
Σωληνωσεις και intercooler COLT CZT