1ο στάδιο
- ελεύθερο φίλτρο επιλογής πελάτη
- επαναπρογραμματισμός εγκεφάλου με έτοιμο πρόγραμμα EcuTeK
190-200 ίπποι με 26-28 kg ροπή ανάλογα με το αν υπάρχει ή όχι εξάτμιση και το είδος της
2ο στάδιο
- ελεύθερο φίλτρο επιλογής πελάτη
- Αλλαγή εργοστασιακών κολάρων turbo με ενισχυμένα
- ελεύθερη εξάτμιση 63,5mm από downpipe μέχρι καταλύτη (ελεύθερος) και 60mm μέχρι τέλος με μεσαίο καζανάκι και μεγάλο τελικό για μείωση του θορύβου
- επαναπρογραμματισμός εγκεφάλου – εξέλιξη του προγράμματος επάνω στο αυτοκίνητο (συνιστάται η αλλαγή της εργοστασιακής αντλίας βενζίνης με ισχυρότερη)
223 ίπποι και 31,2 kg ροπή
3ο στάδιο
- ελεύθερο φίλτρο επιλογής πελάτη
- ελεύθερη εξάτμιση 63,5mm από downpipe μέχρι καταλύτη (ελεύθερος) και 60mm μέχρι τέλος με μεσαίο καζανάκι και μεγάλο τελικό για μείωση του θορύβου
- πιστόνια CP
- μπιέλες Crower
- αντλία βενζίνης Walbro
- χειροποίητη πολλαπλή εξαγωγής με μεγαλύτερο υπερτροφοδότη
- αναβάθμιση front mount intercooler
- επαναπρογραμματισμός εγκεφάλου – εξέλιξη του προγράμματος επάνω στο αυτοκίνητο







































